Zaměstnavatel: Choice QR s.r.o. Na příkopě 857 |
|
CZ
Asistent/ka ekonomického oddělení v mezinárodní firmu se znalostí ukrajinštiny či ruštiny, angličtiny minimální zkušeností 5 let.
Požadujeme :
• znalost a odbornost v oblasti fakturace,
• znalost účetních operací,
• výborné organizační a komunikační dovednosti,
• samostatnost, pečlivost a odpovědnost,
• znalost práce na PC (Microsoft Office,Outlook, Internet)
• znalost angličtiny, ukrajinštinu a ruštiny
• minimální 5 let praxe na obdobně pozice v IT firm
• znalost učteních systému
ENG
Assistant of the economic department in an international company with knowledge of Ukrainian or Russian, English, minimum experience of 5 years.
Require :
• knowledge and expertise in the field of invoicing,
• knowledge of accounting operations,
• excellent organizational and communication skills,
• independence, care and responsibility,
• knowledge of working on a PC (Microsoft Office, Outlook, Internet)
• English, Ukrainian and Russian
• minimum 5 years of experience in a similar position in an IT company
• knowledge of accounting system
CZ
Nabízíme zaměstnanecké výhody:
- Motivující finanční ohodnocení
- Super tým a dobrou náladu při práci
- Moderní kanceláře v centru Prahy
- Možnost cestování (za partnery nebo na mezinárodních konference)
Vysvětlivky viz 2. strana (nebo poslední strana).
Zaškrtnutí platí křížkem i zatržením, oboje má ve formuláři stejný význam.
Dokument je platný dnem vydání
- Pružná pracovní doba, home-office
- Dovolena 25 dni
Kromě toho ti přispějeme na sport (multisportka). Příležitostně můžeš využít home office a pracovat z domova nebo odkudkoliv bu