Zaměstnavatel: TRCZ s.r.o. Průmyslová 1165 |
|
NÁPLŇ PRÁCE:
˘ provádí denní účetní agendu - účtování nákladů, výnosů, investic
˘ sleduje splatnosti odběratelských faktur, provádí fakturace
˘ zpracovává výkazy směrem k orgánům státní správy - FÚ, statistický úřad
˘ provádí měsíční agendu spojenou s DPH
˘ spolupracuje při měsíčních/ročních závěrkách, připravuje podklady pro audit
˘ zpracovává podklady pro reporty
POŽADAVKY:
˘ SŠ/VŠ ideálně ekonomického zaměření
˘ odpovídající praxe s podvojným účetnictvím výrobní společnosti min. 3 roky
˘ aktivní znalost práce s PC - zejména Excel - pokročilá znalost
˘ znalost problematiky a výpočtu daní - DPH, daň z příjmu…
˘ znalost AJ - emailová komunikace
˘ samostatnost, profesionalita, proaktivní přístup, časová flexibilita
NABÍZÍME:
˘ perspektivní a zajímavou práci v mezinárodní společnosti automobilového průmyslu
˘ férovou firemní kulturu
˘ možnost pracovat na zajímavých projektech pro významné zákazníky
˘ práci ve "zdravé firmě" ' různými akcemi a kampaněmi podporujeme zdraví zaměstnanců
˘ odpovídající školení
˘ příležitost profesního rozvoje a kariérního růstu
˘ zajímavé mzdové ohodnocení
˘ zaměstnanecké benefity
˘ pružnou pracovní dobu
zaměstanecké benefity (dotované stravování, příspěvky na penzijní připojištění a životní pojištění, dovolená navíc, závodní lékařská péče, příspěvky na rehabilitaci
Způsob prvního kontaktu zaměstnavatele: e-mailem, nebo telefonicky v pracovní dny od 8:00 do 16:00 hod.