Zaměstnavatel: Charita Beroun Cajthamlova 169 |
|
Náplň práce: finanční řízení velké nestátní neziskové organizace, tvorba a kontrola čerpání rozpočtů, zodpovědnost za zpracování žádostí o dotace a granty a jejich správné vyúčtování, úzká spolupráce s externí účetní firmou, kontrola zaúčtování prvotních účetních dokladů a uzavíraných smluv, tvorba ekonomických návrhů k řízení organizace, zpracování statistických výkazů, jednání s úřady a jinými organizacemi.
Požadujeme: SŠ nebo VŠ ekonomického směru
- výhodou zkušenosti na obdobné pozici v neziskovém sektoru, práce s MS 0ffice (zejména excel), zodpovědnost, pečlivost, samostatnost. Nabízíme: práci na plný nebo částečný úvazek (0,7-1,0), hrubou mzdu Kč 35 000 - Kč 40 000,- + osobní ohodnocení po zkušební době, odměny, zaučení pod odborným vedením stávajícího ekonoma, smysluplnou práci ve skvělém kolektivu, možnost seberealizace a nastavení procesů, umístění dítěte od 1,5 roku do naší dětské skupiny přímo v objektu (se zaměstnaneckou slevou), 5 dnů sick days, 5 týdnů dovolené, možnost práce
z domova a flexibilní nastavení pracovní doby, více na: www.charita-beroun.cz Termín nástupu: možný ihned (případně dle dohody). Vaše CV a motivační dopisy posílejte nejdéle do 30. 9. 2023 na adresu: ludmila.hobzova@charita-beroun.cz Zaměstnanecké výhody: firemní školka, flexibilní pracovní doba, občasná práce z domova, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days. Kontakt: telefonicky v pracovní dny 8-15h či e-mailem.