• P 
  • P 
  • Specialista péče o zákazníky s maďarštinou - operátor call centra 

Specialista péče o zákazníky s maďarštinou - operátor call centra

Zaměstnavatel: O2 Financial Services s.r.o.
Brno 0

První kontakt e-mailem nebo telefonicky.

Každodenní pomoc zákazníkům s nahlašováním škodních událostí. Administrativní činnost a práce s interními systémy. Pracovní doba 9-17h, víkendy a st. svátky volné dle maďarského kalendáře. Maďarský jazyk velmi dobře slovem i písmem a český či slovenský jazyk na komunikativní úrovni.

Zaměstnanecké výhody:
Home Office, 30% odměny, 5 týdnů dovolené, 3 Sick day, stravenkový paušál, příspěvek na mobilní telefon, služební SIM karta, zvýhodněné nabídky O2, řádné zaškolení

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

odpovědět
Specialista péče o zákazníky s maďarštinou - operátor call centra
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Jihomoravský kraj