Volná místa profese účetní pro Kroměříž vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.
Pracoviště Kroměříž - Náplň práce - vedení účetnictví příspěvkové organizace, vedení příslušné evidence a záznamů v souladu s vnitřními předpisy účetní jednotky (PO), kompletní vedení podvojného účetnictví, provádění pravidelných kontrol ve ...
Pracoviště Kroměříž - Náplň práce - vedení účetnictví příspěvkové organizace, vedení příslušné evidence a záznamů v souladu s vnitřními předpisy účetní jednotky (PO), kompletní vedení podvojného účetnictví, provádění pravidelných kontrol ve ...
Komplexní vedení účetnictví účetní jednotky včetně vedení účetních knih a sestavování účetní závěrky za účelem jejího předávání do Centrálního systému účetních informací státu. Evidence finančních operací a prostředků na bankovních účtech. ...
• zpracování podvojného účetnictví, účetních závěrek, daňových přiznání k DPH, kontrolní hlášení, silniční dani a dani z příjmů PO • praxe ve vedení podvojného účetnictví min. 3 roky • uživatelská znalost programů: Word, Excel, Outlook • znalost ...
Máš vzdělání v oblasti ekonomiky a zkušenosti jako hlavní účetní? Nedělá ti problém vedení menšího týmu a orientuješ se v daňovém systému? Tak to by se ti tato nabídka mohla líbit! Náplň práce: - vedení menšího týmu účetních - vedení účetní ...
Máte zkušenosti s vedením účetnictví? Vyznáte se v české účetní problematice? Domluvíte se k tomu anglicky? Pak hledáme právě VÁS! Do výrobní firmy v okrese OLOMOUC hledáme HLAVNÍ ÚČETNÍ! Vaší náplní práce bude: - vedení firemního ...
Máš vzdělání ekonomického zaměření a praxi na pozici účetní? Domluvíš se anglicky? Tak se mi ozvi! Náplň práce: - vedení účetnictví - zpracování daní a evidence majetku - fakturace, závěrkové operace - zpracování podkladů pro platební příkazy - ...
Do výrobní společnosti hledáme účetní pro doplnění do týmu! Máte zkušenosti s účtováním DPH, leasingem a cestovních náhrad? Máte komunikační angličtinu? Máme pro Vás pracovní nabídku! Co bude Vaší náplní práce: * zpracování pokladních dokladů * ...