Volná místa profese referent odboru ekonomiky pro Zlínský kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.
• zpracování podvojného účetnictví, účetních závěrek, daňových přiznání k DPH, kontrolní hlášení, silniční dani a dani z příjmů PO • praxe ve vedení podvojného účetnictví min. 3 roky • uživatelská znalost programů: Word, Excel, Outlook • znalost ...
Požadujeme: o SŠ vzdělání ekonomického směru o Orientace v účetní problematice vítána o Znalost práce na PC (MS Office), znalost IS K2 výhodou o Schopnost samostatně řešit svěřené úkoly a dotahovat je do konce, spolehlivost a důslednost o Týmový ...
Pracoviště Holešov - Náplň práce: samostatné vedení ekonomiky firmy - Požadavky: znalost podvojného účetnictví, znalost daňových předpisů, personální agendy, mzdového účetnictví (znalost systému Helios výhodou) - nástup možný dle dohody, doba určitá ...
Máte rádi komunikaci s lidmi? Jste aktivní člověk a máte vysoké cíle? Máte zájem o příjemné a čisté pracovní prostředí? Hledáte práci ve stabilním sektoru s možností homeoffice, který roste i v tomto nelehkém období? Do naší kanceláře ve Zlíně ...
poskytování komplexního poradenského servisu, péče o stávající klientelu, absolvování odborných školení, znalost PC (MS Excel, Word), obchodní duch, samostatnost, ŘP "B" výhodou, místo výkonu práce též v Uh. Hradišti (Hradební 1547), kontakt ...
Pracoviště Kroměříž - Náplň práce - vedení účetnictví příspěvkové organizace, vedení příslušné evidence a záznamů v souladu s vnitřními předpisy účetní jednotky (PO), kompletní vedení podvojného účetnictví, provádění pravidelných kontrol ve ...
Pracoviště Kroměříž - Náplň práce - vedení účetnictví příspěvkové organizace, vedení příslušné evidence a záznamů v souladu s vnitřními předpisy účetní jednotky (PO), kompletní vedení podvojného účetnictví, provádění pravidelných kontrol ve ...