Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

administrativní pracovník pro Pardubice volná místa

Volná místa profese administrativní pracovník pro Pardubice vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.

zobrazujeme 1 - 5 nabídek práce 
celkem nalezeno 5 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro administrativní pracovník Pardubice, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

Finanční manažer/ka

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Popis pozice 1.Tvorba P&L (PPSTiP) (ukazatele tržeb na straně příjmů, odhady nákladů: obchodní a administrativní náklady, ostatní náklady, výpočet provozního a čistého zisku, krátkodobé a dlouhodobé prognózy): Rozpočtování, ekonomické ...

Zaměstnavatel:
Mechel Service Stahlhandel Czech Republic s.r.o.
Přidat k oblíbeným

VŠEOBECNÝ ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

MÍSTO VÝKONU PRÁCE : Vraclavská 535, 566 01 Vysoké Mýto POŽADUJEME : - perfektní zdravotní stav - znalost ukrajinského a základní znalost anglického jazyka výhodou KONTAKT : pí Ivanna Buhrak, telefonicky : 777 953 631 nebo e-mailem Kanc. ...

Zaměstnavatel:
HANOI PE s.r.o.
Přidat k oblíbeným

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNICE

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

CZ-ISCO: 41100 Všeobecní administrativní pracovníci ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNICE - Místo výkonu práce: Šimkova č.p. 1224/2b, 500 03 Hradec Králové 3 - PP na dobu neurčitou, nástup 1.9.2021 - Náplň práce: podpora zahraničních studentů, ...

Zaměstnavatel:
Czech Medical Universities, odštěpný závod v Brně
Přidat k oblíbeným

VŠEOBECNÝ ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNICE

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

VŠEOBECNÝ ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNICE - Místo výkonu: Bieblova č.p. 1110/1b, 500 03 Hradec Králové 3 - Pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup dle domluvy, pružná pracovní doba - Náplň práce: zajištěni chodu kanceláře, běžná ...

Zaměstnavatel:
FinPrioritaas, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/nice / personalista/ka / účetní

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

POŽADUJEME: - znalost v oblasti personalistiky a účetnictví - praxe výhodou - znalost AJ nebo NJ výhodou - zkušenosti s normou ISO 9001 - znalost programu ENTRY a INTRASTAT výhodou Výše mzdy dle zkušeností KONTAKT: telefonicky nebo e-mailem

Zaměstnavatel:
WoTech, s.r.o.
Přidat k oblíbeným