Volná místa profese administrativní pracovník pro Královéhradecký kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.
Pracovní poměr na dobu určitou (po 6 měsících možnost smlouvy na dobu neurčitou), jednosměnný provoz. Nástup možný dle dohody. Pozice je vhodná i pro osoby zdravotně znevýhodněné a absolventy/absolventky. Náplň práce: zpracovávat kalkulace výrobků, ...
Pracovní poměr na dobu určitou (pracovní smlouva bude prodloužena v případě vzájemné dohody a spokojenosti s pracovními výkony), jednosměnný provoz. Nástup možný ihned. Pozice je vhodná i pro absolventy/absolventky a osoby zdravotně znevýhodněné. ...
Náplň práce: evidence skladových zásob, práce s databázovými programy, vedení evidencí a statistik, komunikace se zákazníky. Požadavky na uchazeče: zkušenost s vedením požadovaných agend, znalost Aj nebo Nj. Práce ve dvousměnném provozu (Po-Pá, ...
Prvotní kontakt: tel.: 724 058 235 Upřesňující informace: - praxe výhodou - znalost AJ výhodou - Čínský jazyk na velmi dobré úrovni - z důvodu denní komunikace a reportingu mateřské společnosti Poskytujeme podporu ve všech oblastech lidských ...
MÍSTO VÝKONU PRÁCE : Vraclavská 535, 566 01 Vysoké Mýto POŽADUJEME : - perfektní zdravotní stav - znalost ukrajinského a základní znalost anglického jazyka výhodou KONTAKT : pí Ivanna Buhrak, telefonicky : 777 953 631 nebo e-mailem Kanc. ...
Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).
Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).
Prvotní kontakt: e-mail munduchpavel@gmail.com společně s přiloženým životopisem tel. 792 320 104 Náplň práce: - realizace smluvených schůzek s našimi klienty, které zajišťuje centrála společnosti - spolupráce s analytickým oddělením - ...
Práce s počítačem, vedení evidence docházek zaměstnanců, vedení fakturace. Pracovní doba: 08:00 - 16:30 První kontakt e-mailem.
POŽADUJEME: - znalost v oblasti personalistiky a účetnictví - praxe výhodou - znalost AJ nebo NJ výhodou - zkušenosti s normou ISO 9001 - znalost programu ENTRY a INTRASTAT výhodou Výše mzdy dle zkušeností KONTAKT: telefonicky nebo e-mailem