Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

administrativní pracovník pro Hradec Králové volná místa

Volná místa profese administrativní pracovník pro Hradec Králové vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.

zobrazujeme 1 - 9 nabídek práce 
celkem nalezeno 9 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro administrativní pracovník Hradec Králové, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

Finanční manažer/ka

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Popis pozice 1.Tvorba P&L (PPSTiP) (ukazatele tržeb na straně příjmů, odhady nákladů: obchodní a administrativní náklady, ostatní náklady, výpočet provozního a čistého zisku, krátkodobé a dlouhodobé prognózy): Rozpočtování, ekonomické ...

Zaměstnavatel:
Mechel Service Stahlhandel Czech Republic s.r.o.
Přidat k oblíbeným

FINANČNÍ ÚČETNÍ | JABLONEC NAD NISOU

Plný úvazek | Inzerováno před 5 dny

Vyznáš se v účetnictví? Chceš perspektivní zaměstnání mimo automotive? Pak hledáme právě Tebe! Do naší zavedené společnosti hledáme nového člena týmu na pozici: FINANČNÍ ÚČETNÍ. Co bude náplní Tvého dne? - účtování a evidence faktur přijatých ...

Zaměstnavatel:
Grafton Recruitment s.r.o.
Přidat k oblíbeným

ROZPOČTÁŘ l ŽELEZNICE l až 60 000 Kč

Plný úvazek | Inzerováno déle jak týden

Jsi zkušený rozpočtář nebo jsi absolvent oboru dopravního stavitelství? Zajímala by tě práce v oblasti železnic? Pokud ano ozvi se nám! Tvým úkolem bude: - tvořit rozpočty železnic - vybírat ty správné dodavatele - posuzovat nabídky nového zboží - ...

Zaměstnavatel:
Grafton Recruitment s.r.o.
Přidat k oblíbeným

BANKOVNÍ SPECIALISTA/KA

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Zajímá Tě oblast financí? Chceš se rozvíjet a vzdělávat se ve finanční sféře? Jestli je odpověď ANO! Pošli nám svůj životopis! Co bude Tvojí náplní práce? - Komunikace se svými klienty a budování portfolia - Komunikace a koordinace aktivit ...

Zaměstnavatel:
Grafton Recruitment s.r.o.
Přidat k oblíbeným

ODBORNÝ ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / ODBORNÁ ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Zaměstnavatel:
Pavel Pop
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: evidence skladových zásob, práce s databázovými programy, vedení evidencí a statistik, komunikace se zákazníky. Požadavky na uchazeče: zkušenost s vedením požadovaných agend, znalost Aj nebo Nj. Práce ve dvousměnném provozu (Po-Pá, ...

Zaměstnavatel:
NIKA Logistics a.s.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).

Zaměstnavatel:
RealyLife s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).

Zaměstnavatel:
RealyLife s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Práce s počítačem, vedení evidence docházek zaměstnanců, vedení fakturace. Pracovní doba: 08:00 - 16:30 První kontakt e-mailem.

Zaměstnavatel:
STONIS CZ s.r.o.
Přidat k oblíbeným