Volná místa profese administrativní pracovník pro Hradec Králové vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.
Popis pozice 1.Tvorba P&L (PPSTiP) (ukazatele tržeb na straně příjmů, odhady nákladů: obchodní a administrativní náklady, ostatní náklady, výpočet provozního a čistého zisku, krátkodobé a dlouhodobé prognózy): Rozpočtování, ekonomické ...
Vyznáš se v účetnictví? Chceš perspektivní zaměstnání mimo automotive? Pak hledáme právě Tebe! Do naší zavedené společnosti hledáme nového člena týmu na pozici: FINANČNÍ ÚČETNÍ. Co bude náplní Tvého dne? - účtování a evidence faktur přijatých ...
Jsi zkušený rozpočtář nebo jsi absolvent oboru dopravního stavitelství? Zajímala by tě práce v oblasti železnic? Pokud ano ozvi se nám! Tvým úkolem bude: - tvořit rozpočty železnic - vybírat ty správné dodavatele - posuzovat nabídky nového zboží - ...
Zajímá Tě oblast financí? Chceš se rozvíjet a vzdělávat se ve finanční sféře? Jestli je odpověď ANO! Pošli nám svůj životopis! Co bude Tvojí náplní práce? - Komunikace se svými klienty a budování portfolia - Komunikace a koordinace aktivit ...
Náplň práce: evidence skladových zásob, práce s databázovými programy, vedení evidencí a statistik, komunikace se zákazníky. Požadavky na uchazeče: zkušenost s vedením požadovaných agend, znalost Aj nebo Nj. Práce ve dvousměnném provozu (Po-Pá, ...
Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).
Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).
Práce s počítačem, vedení evidence docházek zaměstnanců, vedení fakturace. Pracovní doba: 08:00 - 16:30 První kontakt e-mailem.